Chicago-i kalandjaim

Chicago-i kalandjaim

Lazy Sunday

2017. augusztus 07. - gonda_123

A mai napom nem volt különösebben eseménydús. Egy kicsit megfáztam (rejtély,  hogy hol és mikor, mert elég meleg van. Persze nem olyan hőség, mint otthon,  de azért kellemes) Szóval azt terveztem, hogy itthon pihengetek,  de aztán rájöttem,  hogy az mégis milyen tré, hogy itt vagyok Amerikában és nem mozdulok ki. Ezért felpattantam a buszra és elmentem a Navy Pier-hez, gondoltam, ott is lehet üldögélni. 

Ott persze hatalmas élet van mindig éjjel-nappal, télen-nyáron. 

Csináltam egy csomó már-már giccsbe hajló képet, mint például ez:

dsc_0997.JPG

Ez a Michigan-tó olyan mint a Balaton (leszámítva, hogy tízszer akkora) de attól függően,  hogy milyen az idő,  vagy hogy esik rá a fény gyönyörű és változatos színekben játszik. 

Szerintem ez is egy jó kis kép :

dsc_1000.JPG

 Egy darabig üldögéltem itt, aztán gondoltam,  hogy megyek egy kört a Trolley-val. Ez egy cuki kis busz-féle, egy viszonylag nagy kört tesz meg a városban, aztán visszatér a Navy Pier-hez. 

img_20170806_172442_1.JPG

 Belülről meg ilyen cuki retro :

dsc_1003.JPG

dsc_1004.JPG

Egész nap megy és ingyenes, csak egy kicsit sorba kell állni, de nem vészes, kb. 10 percet vártam. 

Az amerikaiak imádják az ingyenes dolgokat,  ajándékokat, kuponokat, kóstolókat, mindent amin lehet spórolni, bizonyos dolgokban elég smucigok. Múltkor Francesca figyelmeztetett, hogy ha nem viszek magammal szatyrot a Mariano's-ba (az a helyi Spar)  és ott kérek egyet,  akkor felszámolnak 7 centet.  Hetet! Uramteremtőm! 

Visszatérve a Trolley-ra,  a legtöbben buszként használják, szóval valahol leszállnak róla, de én mentem egy egész kört, mert olyan kis hangulatos volt. :-)

Aztán már este is lett.  Itt valahogy sokkal gyorsabban telik az idő.  :-(

A bejegyzés trackback címe:

https://gyorgyimenniamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr7612621247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Glau 2017.08.07. 14:55:10

Szia, nagyon jók az írások. Kifejezetten várom mindig az újabbat. Blues Brothers rajongó nem vagy? Van egy csomó híres hely a városban, ami a filmben is szerepelt? Apropó találkoztál már igazi chicagói blues-zal?

gonda_123 2017.08.07. 16:50:25

Köszi! :-)
Hát be kell vallanom, hogy nem láttam a filmet. Ha hazaérek pótolom! Viszont egy blues club meglátogatása szerepel a listámon! :-)
süti beállítások módosítása