Chicago-i kalandjaim

Chicago-i kalandjaim

Első élmények

2017. július 28. - gonda_123

A megérkezésem napján este mindannyian bementünk a városba. Shakespeare fesztivál van és volt egy szabadtéri Rómeó és Júlia előadás. Sajnos ahogy leültünk olyan fáradtság jött rám, hogy alig bírtam nyitva tartani a szemem, ezért a többiek javasolták, hogy inkább menjünk és együnk valamit, úgyis tudjuk mi a sztori vége. :-) Mármint a Rómeóé. Sajnálkoztak, hogy ez a fránya jetlag,  de szerintem inkább az volt a baj, hogy előtte két napig szinte nem aludtam. Mindenesetre enni bármikor tudok :-) így aztán rögtön az első este sikerült magamévá tenni egy híres Chicago-style hotdogot. Erről már hetekkel korábban olvastam, hogy micsoda szuperság, nem lehet kihagyni. (ennek megfelelő az ára is, 5 dollár volt egy.) Szigorúan ketchup nélkül készül és mindenféle zöldség van benne,  paradicsom,  hagyma, savanyú uborka stb. Nekem kicsit olyan volt, mintha véletlenszerűen dobáltak volna össze dolgokat, de lehet, hogy majd adok neki még egy esélyt és kipróbálom egy kevésbé turista-centrikus, autentikusabb helyen. :-)

Elkészült az első fotóm is a városról. Nem lett jó, de azért megmutatom. 

dsc_0637.JPG

Az alvással semmi problémám nem volt, letettem a fejem és már aludtam is. A holland lány éjszakára bekapcsolt egy hatalmas ventilátort, ettől hideg is van a szobában és zajos is, elég fura....

Holnap munka! 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyorgyimenniamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr2512695661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása