Chicago-i kalandjaim

Chicago-i kalandjaim

Zsúfolt napok

2017. augusztus 09. - gonda_123

Ma két bejegyzéssel is "megörvendeztetlek" titeket. Ha utáljátok,  akkor bocsánat. :-) Amióta az egész napjaim szabadok kicsit sok a programom. A mai napom is kész rohanás volt hogy mindent ki tudjak pipálni a listáról és még az esti filmre is odaérjek a Millennium Parkba. :-)

Reggel kaptunk reggelit a hostelben, ami szerintem meglepő egy olcsó hosteltől, de szimpatikus. Egyszerű reggeli volt,  de azért szép választék, svédasztal.

Aztán leültem egy parkban és elkezdtem megtervezni a hátralevő napok programját. Sajnos a napok csökkennek és annyi itt a látnivaló!

Úgy döntöttem, hogy a mai napon végignézem a déli városrész nevezetességeit. Ez nem az a dél, ahova nem szabad menni,  mert nem biztonságos,  ez egy kevésbé dél, ami nagyon kellemes és kulturált.  Itt van a Chicago-i Egyetem, ami rengeteg épületből áll, némelyik modern:

dsc_1048.JPG

(ez egyébként egy könyvtár)

Némelyik meg ilyen borostyános-gótikus:

 dsc_1057.JPG

Nagyon hangulatos és annak ellenére,  hogy nyári szünet van, rengeteg diák lézengett a campuson, tanítási időben pláne hangulatos lehet! Ez az egyetem nem piskóta amúgy, már 80 különböző Nobel-díjas került ki a falai közül.

 Ez az aprócska épület a Museum of Science and Industry szintén ezen a környéken van:

dsc_1063.JPG

 Itt még múlt héten voltunk Isabellával együtt, hát egészen elképesztő. Mesterséges tornádó van benne, meg jéghegy, meg csirkekeltető, egy igazi tengeralattjáró, meg egy repülőgép,  amibe be is lehet szállni és még a tizedét se láttuk.

Ettől a múzeumtól délre van egy hatalmas park, a Jackson park, ahol lagúnák,  meg japánkert meg ilyesmik vannak, ezt is szerettem volna megnézni, de valami okból le volt zárva az út, csak úgy lehetett volna bejutni, ha az egész múzeumot megkerüljük, de ehhez valahogy nem volt kedvem,  nem éppen mini ez az épület... 

Találtam egy ösvényt a lezárt út mellett, el is indultam rajta, simán át lehetett volna mászni a lezárás mellett, de aztán rájöttem, hogy nem pont itt szeretném,  ha letartóztatnának,  úgyhogy visszafordultam. :-)

Elmentem a Museum Campushoz is, ez egy hatalmas terület, ahol a jelentősebb múzeumok közül van néhány, de ezekbe egyelőre nem mentem be, csak egy fotót akartam, mert az útikönyv azt írta, hogy innen a legjobb a rálátás az összes felhőkarcolóra és tényleg:

dsc_1069.JPG

Elég impozáns,  bár azért majd csinálok ebből egy olyat is, ahol nem szembe süt a nap, úgyis megyek még ide a múzeumokhoz.

Este megint volt ingyenes filmvetítés és örömmel jelentem, hogy teljesen beilleszkedtem, ma már én is együtt tapsoltam és ujjongtam a közönséggel, amikor a rosszfiúk megbünhődtek, a jók meg elnyerték méltó jutalmukat.  :-)

A film után csináltam még egy éjszakai túrát,  vagyis megnéztem jónéhány nevezetesség esti kivilágítását még egy-két vállalható képet is sikerült a telefonommal csinálni, de erről majd a következő bejegyzésben!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyorgyimenniamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr212729814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása