Chicago-i kalandjaim

Chicago-i kalandjaim

Mi ez az egész?

2017. július 25. - gonda_123

Ez a blog nem azért készül, mert annyira menő, trendi és érdekes vagyok, hanem azért, hogy egyszerűbb legyen beszámolnom az érdeklődőknek erről a kis kalandomról. :-)

Aki ismer,  bizonyára tudja rólam, hogy valamiért nagyon vonz Amerika. Ezelőtt még nem jártam ott, viszont abból a rengeteg filmből, zenéből stb. ami ömlik ránk mindenhonnan,  nagyon "bejön a feeling". Régóta tervezem már, hogy eljutok oda és az érzésem, hogy jól érezném ott magam!

Már azt is többször hallhattátok tőlem, hogy "életközepi válságom" van. Egy ideje úgy érzem, hogy az életem nem halad semmilyen irányba és arra vágytam, hogy történjen végre valami. 

Aztán eszembe jutott, hogy el kéne menni egy időre valahova, kiszakadni a hétköznapokból, valami olyat csinálni, amit eddig még nem. 

Némi internetes keresgélés után ráakadtam a workaway nevű honlapra,  ami tulajdonképpen olyan, mint egy újság hirdetési felülete. :-) Összehozza a munkát keresőket és kínálókat. Ez egyfajta önkéntesség, kosztért-kvártélyért cserébe az ember dolgozik napi néhány órát. Gyerekre vigyáz,  állatokat ment, házat épít stb.

Nem titok, hogy "workawayer"-ek többsége huszonéves, de láttam bőven korombelieket, idősebbeket is a regisztráltak között. 

Nem is ragozom tovább, regisztráltam, ismerkedtem, belevágtam!

 

Lássuk mi sül ki belőle.  ;-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyorgyimenniamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr6112690685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása